Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-10-26T12:48:01Z-
dc.date.available2013-10-26T12:48:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/564-
dc.description.abstractУ статті висвітлена позиція щодо ролі практично-діяльнісної компетентності вчителя іноземної мови у навчальному середовищі загальноосвітньої школи. Представлено теоретичний аналіз різних підходів до розуміння сутності досліджуваного феномена, розкрито його значущість для здійснення освітньої, виховної, розвивальної, діагностичної, організаційної, комунікативної, самоосвітньої діяльностей, умінь мотивувати і планувати діяльність, визначати її зміст, впливати на учнів, здійснювати аналіз, оцінку, контроль тощоuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectпрактично-діяльнісна компетентність-
dc.subjectвчитель іноземної мови-
dc.subjectвищий навчальний заклад-
dc.titleРоль практично-діяльнісної компетентності вчителя іноземної мови у навчальному середовищі загальноосвітньої школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rol_PDK.pdf717,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.