Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/564
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-26T12:48:01Z | - |
dc.date.available | 2013-10-26T12:48:01Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/564 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлена позиція щодо ролі практично-діяльнісної компетентності вчителя іноземної мови у навчальному середовищі загальноосвітньої школи. Представлено теоретичний аналіз різних підходів до розуміння сутності досліджуваного феномена, розкрито його значущість для здійснення освітньої, виховної, розвивальної, діагностичної, організаційної, комунікативної, самоосвітньої діяльностей, умінь мотивувати і планувати діяльність, визначати її зміст, впливати на учнів, здійснювати аналіз, оцінку, контроль тощо | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | практично-діяльнісна компетентність | - |
dc.subject | вчитель іноземної мови | - |
dc.subject | вищий навчальний заклад | - |
dc.title | Роль практично-діяльнісної компетентності вчителя іноземної мови у навчальному середовищі загальноосвітньої школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
rol_PDK.pdf | 717,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.