Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-10-26T12:56:13Z-
dc.date.available2013-10-26T12:56:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/565-
dc.description.abstractВ статье определены и теоретически обоснованы критерии, уровни и показатели сформированости практико-деятельностной компетентности будущего учителя иностранного языка.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectуровні-
dc.subjectпоказники-
dc.subjectпрактико-діюча компетентність-
dc.subjectучитель іноземної мови-
dc.subjectдіагностика-
dc.titleКритерии, показатели и уровни сформированости практико-деятельностной компетентности будущих учителей иностранного языкаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kriterii_pokazateli.pdf502,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.