Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5662
Назва: Non-formal education in ukraine in early 20th century: aspiring for better life or learning to live in crisis?
Автори: Коляда, Наталія Миколаївна
Ключові слова: дитячий рух, підготовка, організатор дитячого руху, соціальний педагог
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз процесу становлення та розвитку соціокінетики дитинства – особливої наукової галузі, системи наукових знань про дитячий суспільний рух, яка включає: загальну теорію дитячого руху, методику діяльності дитячих громадських об’єднань, організацій, історію й історіографію дитячого руху та ін. Автором визначено сутність, об’єкт, предмет та перспективи розвитку науки про дитячий рух.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5662
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koliada.pdf3,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.