Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5679
Назва: Педагогічна підтримка як чинник зовнішньої мотивації майбутніх учителів у Великій Британії
Автори: Палагута, Ілона Василівна
Ключові слова: педагогічна підтримка
мотивація
професійний розвиток
тьюторство
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Тези
Короткий огляд (реферат): У тезах проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії. Пояснюються труднощі входження майбутнього вчителя у професійну діяльність. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5679
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Палагути.pdf364,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.