Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5679
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2016-11-19T19:10:08Z-
dc.date.available2016-11-19T19:10:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТезиuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5679-
dc.description.abstractУ тезах проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії. Пояснюються труднощі входження майбутнього вчителя у професійну діяльність. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk
dc.subjectмотивація-
dc.subjectпрофесійний розвиток-
dc.subjectтьюторство-
dc.titleПедагогічна підтримка як чинник зовнішньої мотивації майбутніх учителів у Великій Британіїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Палагути.pdf364,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.