Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5679
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палагута, Ілона Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-19T19:10:08Z | - |
dc.date.available | 2016-11-19T19:10:08Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Тези | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5679 | - |
dc.description.abstract | У тезах проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії. Пояснюються труднощі входження майбутнього вчителя у професійну діяльність. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk |
dc.subject | мотивація | - |
dc.subject | професійний розвиток | - |
dc.subject | тьюторство | - |
dc.title | Педагогічна підтримка як чинник зовнішньої мотивації майбутніх учителів у Великій Британії | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Палагути.pdf | 364,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.