Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5701
Назва: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ
Автори: Валюк, Вікторія Федорівна
Ключові слова: ключові компетенції
предметні компетенції
професійні компетенції
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Валюк В.Ф. Компетентнісний підхід в дослідженні якості освітніх досягнень випускників / Валюк В.Ф. // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів» Тези доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ( Умань, 27 жовтня 2016р.). – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 34-40.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто види компетенцій учнів загальноосвітньої школи: ключові та предметні. Ключові компетенції мають надпредметний характер, але проявляються в контексті предмета, сприяючи формуванню предметних компетенцій. У свою чергу, предметні компетенції випускника школи визначають базу для подальшого формування професійних компетенцій у тій чи іншій сфері діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5701
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theses_4 Valyuk 2016.pdf385,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.