Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5702
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волошина, Ганна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-22T12:01:01Z | - |
dc.date.available | 2016-11-22T12:01:01Z | - |
dc.date.issued | 2016-10-14 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5702 | - |
dc.description.abstract | Візуальна наочність підручників надає вчителеві можливість творчого її застосування й інтерпретації,за умови здатності та готовності вчителя до креативної діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДКУ;[37(092):371](063) | - |
dc.subject | життєрадісний | uk |
dc.subject | бадьорий настрій | uk |
dc.subject | емоції | uk |
dc.subject | мислення | uk |
dc.subject | явища | uk |
dc.subject | потреби | uk |
dc.subject | діяльність | uk |
dc.subject | лінгводидактики | uk |
dc.subject | методисти | uk |
dc.subject | протиріччя | uk |
dc.title | Особливості формування комунікативних умінь дітей молодшого шкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
волошина.pdf | 97,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.