Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.date.accessioned2016-11-22T12:01:01Z-
dc.date.available2016-11-22T12:01:01Z-
dc.date.issued2016-10-14-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5702-
dc.description.abstractВізуальна наочність підручників надає вчителеві можливість творчого її застосування й інтерпретації,за умови здатності та готовності вчителя до креативної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДКУ;[37(092):371](063)-
dc.subjectжиттєрадіснийuk
dc.subjectбадьорий настрійuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectявищаuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.subjectлінгводидактикиuk
dc.subjectметодистиuk
dc.subjectпротиріччяuk
dc.titleОсобливості формування комунікативних умінь дітей молодшого шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
волошина.pdf97,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.