Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5714
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Веремієнко, Вадим Олегович | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-23T08:24:51Z | - |
dc.date.available | 2016-11-23T08:24:51Z | - |
dc.date.issued | 2016-03-18 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5714 | - |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку демократичного, європейсько- зорієнтованого суспільства відбувається стрімкий потік наукових відкриттів та різноманітних технологій; інформатизація держави вимагає переосмислення ролі Інтернету у повсякденному житті особистості. Тому в умовах європейського вектору нашої держави сучасна освітня система, переходить на нову парадигму ХХІ століття «освіта протягом життя», яка потребує використання та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальний процес, оскільки вони здатні зробити його ефективним, сформувати у студента вміння самостійно використовувати набуті знання | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | сучасний етап | uk |
dc.subject | різноманітні технології | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | протягом життя | uk |
dc.subject | знання студентів | uk |
dc.subject | інформаційне середовище | uk |
dc.subject | аналіз кейсів | uk |
dc.subject | групові проекти | uk |
dc.subject | види завдань | uk |
dc.subject | соціальні мережі. | uk |
dc.title | Соціальна мережа як засіб комунікації викладача та студента | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Веремієнко.pdf | 112,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.