Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5715
Назва: Педагогічна підтримка професійного самопізнання майбутніх учителів у їхній фаховій підготовці
Автори: Палагута, Ілона Василівна
Ключові слова: педагогічна підтримка
професійне самопізнання
педагогічне середовище
фахова підготовка
мікросоціальне середовище
внутрішній потенціал
професійна спрямованість
самовдосконалення
професійний саморозвиток
Дата публікації: 2016
Видавництво: Науковий журнал "Порівняльно-педагогічні студії"
Бібліографічний опис: Наукова стаття
Серія/номер: УДК 371.134:811(07);
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного самопізнання майбутніх учителів. Пояснюються труднощі входження майбутнього вчителя у професійну діяльність. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Висвітлено напрямки реалізації педагогічної діяльності з метою підтримки особистості того, хто навчається та виховується. Висвітлено і охарактеризовано основні чинники, які спричиняють труднощі, що виникають в професійному житті майбутнього вчителя. Обґрунтовано сутність мети, узагальнено основні методи та прийоми професійного самопізнання майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5715
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Палагута_-_стаття.PDF404,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.