Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2016-11-23T09:17:16Z-
dc.date.available2016-11-23T09:17:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНаукова статтяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5715-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного самопізнання майбутніх учителів. Пояснюються труднощі входження майбутнього вчителя у професійну діяльність. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». Висвітлено напрямки реалізації педагогічної діяльності з метою підтримки особистості того, хто навчається та виховується. Висвітлено і охарактеризовано основні чинники, які спричиняють труднощі, що виникають в професійному житті майбутнього вчителя. Обґрунтовано сутність мети, узагальнено основні методи та прийоми професійного самопізнання майбутніх учителів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий журнал "Порівняльно-педагогічні студії"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811(07);-
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk
dc.subjectпрофесійне самопізнання-
dc.subjectпедагогічне середовище-
dc.subjectфахова підготовка-
dc.subjectмікросоціальне середовище-
dc.subjectвнутрішній потенціал-
dc.subjectпрофесійна спрямованість-
dc.subjectсамовдосконалення-
dc.subjectпрофесійний саморозвиток-
dc.titleПедагогічна підтримка професійного самопізнання майбутніх учителів у їхній фаховій підготовціuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Палагута_-_стаття.PDF404,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.