Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5729
Назва: Experimental study of readiness of the future teacher to create the health preservation environment at primary school
Автори: Осадченко, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: health preservation environment
readiness of the future teacher, motivational component
Дата публікації: 2015
Видавництво: The Advanced Science Journal
Бібліографічний опис: Osadchenko T. Experimental study of readiness of the future teacher to create the health preservation environment at primary school / Tetiana Osadchenko // The Advanced Science Journal. – Volume 2015. – Issue 05. – United states, 2015. – P. 56–60.
Короткий огляд (реферат): The results of ascertaining experiment that determines the level of readiness of the future teachers to create the health preservation environment at primary school are given in the article. The components and indices of the levels of readiness are determined. Methods and techniques that were used during the experimental study are substantiated. The results of study the readiness levels of the future teacher of each of the four components are highlighted. System of means aimed at improving the training of future teachers to create the health preservation environment at primary school is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5729
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Experimental_study.pdf149,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.