Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5739
Назва: | Сутність здоровʼязбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи |
Автори: | Осадченко, Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | здоров'язбережувальна компетенція |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Осадченко Т. М. Сутність здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т.М. Осадченко // Педагогіка і психологія: актуальні проблеми на сучасному етапі : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 1-2 квітня 2016 року). – К. : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2016. – С. 55−57. |
Короткий огляд (реферат): | Здоровʼязбережувальна компетенція майбутнього учителя початкової школи як складник його професійної компетентності є конструктом, який формуючись в процесі професійної підготовки, забезпечує у майбутньому компетентну організацію педагогом процесу створення освітнього середовища початкової школи на основі здоровʼязбережувальної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5739 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kompetentsiyi_maybutnʹoho.pdf | 161,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.