Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюленко, Світлана Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-11-24T10:01:17Z-
dc.date.available2016-11-24T10:01:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5745-
dc.description.abstractУ статті розроблено та теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи в загальноосвітній школі. Модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін у своїй структурі містить три взаємопов’язаних блоки: методологічно-цільовий, що включає підходи, принципи, мету, компонентний склад підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін; змістово-процесуальний, у якому міститься інформація про зміст, форми, методи, засоби та технологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи ; результативний блок містить інформацію про рівні та результат підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectприродоохоронна роботаuk
dc.subjectмайбутній вчитель природничих дисциплінuk
dc.subjectмодель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплінuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.titleМОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ РОБОТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liulenko_2016.pdf575,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.