Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5768
Назва: | Перспективи самореалізації вчителів у процесі міграції |
Автори: | Гут, Наталя Василівна |
Ключові слова: | міграція самореалізація вчителя мобільність полікультурний простір |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Гут Н.В. Перспективи самореалізації вчителів у процесі міграції / Наталя Гут // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (06-07 квітня 2016 року, м. Суми). – Том 2. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – С. 44-46. |
Короткий огляд (реферат): | У статті виділено кілька способів, за допомогою яких кваліфікований вчитель може залишити свою країну та почати професійну діяльність в іншій. Вимушена зайнятість у іншій країні та фінансова мотивація часто не перешкоджає, а навіть, навпаки, може сприяти реалізації отриманих здібностей та набуття міжнародного фахового досвіду. Підтримка колег та співпраця із фахівцями країни призначення, визнання професійної кваліфікації вчителя на державному рівні, а також рівність можливостей у іншій країні забезпечують розширення творчих можливостей вчителя, прагнення до самовдосконалення та формування творчої індивідуальності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5768 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
realiz_vchyteliv.PDF | 191,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.