Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5768
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гут, Наталя Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-25T21:44:00Z | - |
dc.date.available | 2016-11-25T21:44:00Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Гут Н.В. Перспективи самореалізації вчителів у процесі міграції / Наталя Гут // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (06-07 квітня 2016 року, м. Суми). – Том 2. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – С. 44-46. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5768 | - |
dc.description.abstract | У статті виділено кілька способів, за допомогою яких кваліфікований вчитель може залишити свою країну та почати професійну діяльність в іншій. Вимушена зайнятість у іншій країні та фінансова мотивація часто не перешкоджає, а навіть, навпаки, може сприяти реалізації отриманих здібностей та набуття міжнародного фахового досвіду. Підтримка колег та співпраця із фахівцями країни призначення, визнання професійної кваліфікації вчителя на державному рівні, а також рівність можливостей у іншій країні забезпечують розширення творчих можливостей вчителя, прагнення до самовдосконалення та формування творчої індивідуальності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | міграція | uk |
dc.subject | самореалізація вчителя | uk |
dc.subject | мобільність | uk |
dc.subject | полікультурний простір | uk |
dc.title | Перспективи самореалізації вчителів у процесі міграції | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
realiz_vchyteliv.PDF | 191,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.