Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5792
Title: Маркетинговий підхід в соціальній сфері
Authors: Ісаченко, Вікторія Павлівна
Keywords: маркетинг
система надання соціальних послуг
маркетинг соціальних послуг
маркетинг як вид професійної діяльності
Маркетинг в соціальній роботі
попит соціального середовища
Маркетинговий супровід соціальної роботи
Зовнішнє маркетингове супроводження
Внутрішнє маркетингове супроводження
забезпечення організаційного проектування
установи соціального захисту
соціальна реклама
Issue Date: Apr-2016
Publisher: ПП О. О. Жовтий
Citation: Ісаченко В. П. Маркетинговий підхід в соціальній сфері / В. П. Ісаченко Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери : матеріали науково-методичного семінару (Умань, 26 квітня 2016 р.) / [ред. кол. : Коляда Н. М. та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий, 2016. – 112 с. – С. 102–105.
Abstract: У роботі розглянуто маркетинг як вид професійної діяльності, який сприяє конкурентоспроможності ділової структури шляхом організації досліджень і виявлення запитів споживачів, розробок товарів і послуг для задоволення цих потреб, то маркетинг стає стимулом безперервного розвитку організації.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5792
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynhovyi_pidkhid_v_sotsialnii_sferi.pdf75,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.