Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5792
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсаченко, Вікторія Павлівна-
dc.date.accessioned2016-11-27T11:29:14Z-
dc.date.available2016-11-27T11:29:14Z-
dc.date.issued2016-04-
dc.identifier.citationІсаченко В. П. Маркетинговий підхід в соціальній сфері / В. П. Ісаченко Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери : матеріали науково-методичного семінару (Умань, 26 квітня 2016 р.) / [ред. кол. : Коляда Н. М. та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий, 2016. – 112 с. – С. 102–105.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5792-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто маркетинг як вид професійної діяльності, який сприяє конкурентоспроможності ділової структури шляхом організації досліджень і виявлення запитів споживачів, розробок товарів і послуг для задоволення цих потреб, то маркетинг стає стимулом безперервного розвитку організації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП О. О. Жовтийuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсистема надання соціальних послугuk
dc.subjectмаркетинг соціальних послугuk
dc.subjectмаркетинг як вид професійної діяльностіuk
dc.subjectМаркетинг в соціальній роботіuk
dc.subjectпопит соціального середовищаuk
dc.subjectМаркетинговий супровід соціальної роботиuk
dc.subjectЗовнішнє маркетингове супроводженняuk
dc.subjectВнутрішнє маркетингове супроводженняuk
dc.subjectзабезпечення організаційного проектуванняuk
dc.subjectустанови соціального захистуuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.titleМаркетинговий підхід в соціальній сферіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovyi_pidkhid_v_sotsialnii_sferi.pdf75,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.