Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5801
Назва: | Сутність поняття "полікультурна освіта" у працях українських та зарубіжних вчених |
Автори: | Кочубей, Тетяна Дмитрівна Свиридюк, Ольга Володимирівна |
Ключові слова: | культура, полікультурність, полікультурна освіта, ідентичність, домінантна культура, пригноблена культура, владні відносини |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Порівняльно-педагогічні студії: науково-педагогічний журнал.- Умань,2015. - № 4 (26). - С.4-11 |
Серія/номер: | УДК 37.035; |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано визначення поняття "культура", "полікультурність", "полікультурна освіта" у працях українських та закордонних учених.Розглянуто походження терміна "культура". Вказано, що в різні періоди історії тлумачення культури відрізнялося, відповідно до умов існування певного періоду. Зазначено, що термін "культура" використовується в біологічному, археологічному, історичному, географічному, етнографічному, соціологічному та інших сенсах. Висвітлено тлумачення поняття "полікультурний", "полікультурність" у контексті освіти. Представлено полікультурність як метод керування різноманітністю в суспільстві, особливо в питаннях, що стосуються працевлаштування, соціальної справедливості й освітніх можливостей. Запропоновано визначення,що полікультурна освіта - це закон, програма і практика, застосовані у школах, з метою визнання культурного розмаїття. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5801 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Поріняльно-педаг. студії стаття Кочубей Т.Д. 2015.pdf | 499,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.