Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5801
Назва: Сутність поняття "полікультурна освіта" у працях українських та зарубіжних вчених
Автори: Кочубей, Тетяна Дмитрівна
Свиридюк, Ольга Володимирівна
Ключові слова: культура, полікультурність, полікультурна освіта, ідентичність, домінантна культура, пригноблена культура, владні відносини
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Порівняльно-педагогічні студії: науково-педагогічний журнал.- Умань,2015. - № 4 (26). - С.4-11
Серія/номер: УДК 37.035;
Короткий огляд (реферат): У статті подано визначення поняття "культура", "полікультурність", "полікультурна освіта" у працях українських та закордонних учених.Розглянуто походження терміна "культура". Вказано, що в різні періоди історії тлумачення культури відрізнялося, відповідно до умов існування певного періоду. Зазначено, що термін "культура" використовується в біологічному, археологічному, історичному, географічному, етнографічному, соціологічному та інших сенсах. Висвітлено тлумачення поняття "полікультурний", "полікультурність" у контексті освіти. Представлено полікультурність як метод керування різноманітністю в суспільстві, особливо в питаннях, що стосуються працевлаштування, соціальної справедливості й освітніх можливостей. Запропоновано визначення,що полікультурна освіта - це закон, програма і практика, застосовані у школах, з метою визнання культурного розмаїття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5801
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поріняльно-педаг. студії стаття Кочубей Т.Д. 2015.pdf499,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.