Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5816
Title: Філософія дитинства в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського
Authors: Кочубей, Тетяна Дмитрівна
Keywords: дитинство, філософія дитинства, дитина
Issue Date: 21-Dec-2001
Publisher: "Поліграф Центр"
Citation: Кочубей Т.Д.Філософія дитинства в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського : автореф. дис. ...кандидата пед. наук: 13.00.01 / Т.Д. Кочубей. - К., 2001. - 20 с.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу сучасних філософських та психолого-педагогічних знань про феномен "дитинство" та висвітленню проблеми філософії дитинства у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Три розділи дисертації дають уявлення про сутнісноцільові ознаки дитинства як педагогічної категорії, змістове навантаження та методологічний аналіз феномена "дитинство". Прослідковано генезу проблеми філософії дитинства у філософських та педагогічних системах, розкрито різні підходи до проблеми періодизації дитинства у людинознавчих науках,зроблено спробу дати визначення поняття "філософія дитинства" як педагогічної категорії та нового напрямку філософсько-педагогічних учень. Проаналізовано теоретико-практичний досвід педагога-мислителя та його погляди на природу дитини, шляхи розв"язання проблеми створення умов для розвитку дитинства педагогічним колективом Павлиської школи. Досліджено та обгрунтовано важливість періоду дитинства для розвитку нервової системи, мислення, формування світогляду дитини. Показано можливості творчого використання ідей філософії дитинства у практиці діяльності сучасних сільських шкіл. Розроблено авторську модель школи за В. Сухомлинським як екологічного середовища дитинства та розвитку школи.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5816
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кочубей_автореферат(кпн).pdf341,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.