Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадченко, Ігор Анатолійович-
dc.date.accessioned2016-11-28T18:12:26Z-
dc.date.available2016-11-28T18:12:26Z-
dc.date.issued2016-11-28-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5867-
dc.description.abstractАвтор розглядає основні підходи до розробки сучасних навчальних посібників. Проаналізовано модель навчального посібника, вимоги до змісту посібників, основні характеристики структури і показники якості навчального посібника. Запропоновано орієнтовну модель навчального посібника. Сформульовано основні вимоги до змісту посібників. Визначено основні характеристики структури навчальних посібників та принципи реалізації їх структури. Охарактеризовано основні показники якості посібників, визначені на основі інформаційного підходу. Розкрито засади системно-інформаційного підходу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.67+004;-
dc.subjectСистемно-інформаційний підхід, розробка посібниківuk
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ПІДХОДУuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasnyj_Posibnyk_2016_Repozitary.pdf76,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.