Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5867
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-28T18:12:26Z | - |
dc.date.available | 2016-11-28T18:12:26Z | - |
dc.date.issued | 2016-11-28 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5867 | - |
dc.description.abstract | Автор розглядає основні підходи до розробки сучасних навчальних посібників. Проаналізовано модель навчального посібника, вимоги до змісту посібників, основні характеристики структури і показники якості навчального посібника. Запропоновано орієнтовну модель навчального посібника. Сформульовано основні вимоги до змісту посібників. Визначено основні характеристики структури навчальних посібників та принципи реалізації їх структури. Охарактеризовано основні показники якості посібників, визначені на основі інформаційного підходу. Розкрито засади системно-інформаційного підходу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.67+004; | - |
dc.subject | Системно-інформаційний підхід, розробка посібників | uk |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ПІДХОДУ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Suchasnyj_Posibnyk_2016_Repozitary.pdf | 76,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.