Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШулдик, Галина Олексіївна-
dc.contributor.authorТкачук, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2016-11-28T18:34:25Z-
dc.date.available2016-11-28T18:34:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5872-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психолого-педагогічну літературу про адаптацію та описані її види. Також виявлено труднощі в адаптації виклачів-початківців. Джерелами недоліків і труднощів у адаптації є відсутність практики застосування психолого-педагогічних знань, пов’язаних зі специфікою роботи у вищій школі, відсутність достатнього педагогічного досвіду . Виходячи із труднощів адаптації викладачів-початківців, авторами статті намічені шляхи їх подолання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.98 : 378. 12;-
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectвиди адаптаціїuk
dc.subjectтруднощі адаптації викладачів-початківцівuk
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ShuldykGO.pdf232,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.