Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5883
Назва: | Підготовка викладацького складу до співпраці у інклюзивному середовищі для гендерної соціалізації |
Автори: | Кравченко, Оксана Олексіївна Войтовська, Алла Іванівна |
Ключові слова: | гендерна освіта, інвалідність, інклюзивне середовище, вища школа, викладачі |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Київ |
Бібліографічний опис: | Войтовська А. І. Підготовка викладацького складу до співпраці у інклюзивному середовищі для гендерної соціалізації / А. І. Войтовська, О. О. Кравченко/ Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю: тези доповідей ХVI Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Київ. – 23-24 листопада 2016 р.). Частина 1. – К.: Університет «Україна», 2016. – С.76-78. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто значення гендерної освіти у ВНЗ. Висвітлено проблеми гендерної соціалізації у зв’язку з інвалідністю. Підкреслено важливість гендерної рівності в умовах вищої школи. Зазначено особливості підготовки викладачів до співпраці у інклюзивному середовищі для гендерної соціалізації. Наголошено, що викладачі ВНЗ постійно мають працювати над програмою самовдосконалення в інклюзивному навчальному середовищі для гендерної соціалізації студентів та педагогічно взаємодіяти зі студентами з особливими освітніми потребами, впроваджуючи при цьому гендерний підхід у викладанні дисциплін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5883 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pidgotovka vy`kladacz`kogo skladu do spivpraci u inklyuzy`vnomu seredovy`shhi dlya gendernoyi socializaciyi.pdf | 280,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.