Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5883
Назва: Підготовка викладацького складу до співпраці у інклюзивному середовищі для гендерної соціалізації
Автори: Кравченко, Оксана Олексіївна
Войтовська, Алла Іванівна
Ключові слова: гендерна освіта, інвалідність, інклюзивне середовище, вища школа, викладачі
Дата публікації: 2016
Видавництво: Київ
Бібліографічний опис: Войтовська А. І. Підготовка викладацького складу до співпраці у інклюзивному середовищі для гендерної соціалізації / А. І. Войтовська, О. О. Кравченко/ Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю: тези доповідей ХVI Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Київ. – 23-24 листопада 2016 р.). Частина 1. – К.: Університет «Україна», 2016. – С.76-78.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значення гендерної освіти у ВНЗ. Висвітлено проблеми гендерної соціалізації у зв’язку з інвалідністю. Підкреслено важливість гендерної рівності в умовах вищої школи. Зазначено особливості підготовки викладачів до співпраці у інклюзивному середовищі для гендерної соціалізації. Наголошено, що викладачі ВНЗ постійно мають працювати над програмою самовдосконалення в інклюзивному навчальному середовищі для гендерної соціалізації студентів та педагогічно взаємодіяти зі студентами з особливими освітніми потребами, впроваджуючи при цьому гендерний підхід у викладанні дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5883
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidgotovka vy`kladacz`kogo skladu do spivpraci u inklyuzy`vnomu seredovy`shhi dlya gendernoyi socializaciyi.pdf280,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.