Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГичко, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-11-28T20:07:27Z-
dc.date.available2016-11-28T20:07:27Z-
dc.date.issued2016-03-31-
dc.identifier.citationГичко Ю. В. Формування емоційної компетентності майбутніх практичних психологів // «Розвиток психологічної служби в системі освіти та особливості діяльності психолога в роки становлення незалежної України»: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 31 березня 2016 р./[ред. кол.: Сафін О.Д. (гол.ред.) та інші]. – Умань: ВПЦ «Візаві». – 2016. – С. 21-23uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5885-
dc.description.abstractБеручи до уваги той факт, що в рамках професійної діяльності перед психологом повсякчас постають складні завдання для вирішення яких необхідно проявляти креативність, нестандартність мислення, вміти розпізнавати та впливати на емоційний стан інших людей, а також контролювати власний емоційний стан, – головним завданням підготовки майбутнього фахівця в процесі навчання стає максимальне сприяння розвитку професійно важливих якостей, серед яких, особливе місце посідає емоційна компетентність або ж емоційний інтелектuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.subjectемоційна компетентність, психолог,професійна діяльністьuk
dc.titleФормування емоційної компетентності майбутніх психологів.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Emocijna_kompetentnist`_yak_vazhly`va_umova_formuvannya_profesijnogo_faxivcya.pdf200,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.