Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5894
Title: Теорія і практика педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки (кінець ХІХ – ХХ ст).
Authors: Ткачук, Лариса Василівна
Keywords: навчально-пізнавальна діяльність
стимул
теорія педагогічного стимулювання
вітчизняна педагогічна думка
гуманізм
освітня парадигма
ситуація успіху
наступність
позитивні емоції
новаторство
Issue Date: Sep-2016
Publisher: Переяслав-Хмельницкий
Citation: Ткачук Л. В. Теорія і практика педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінець (ХІХ–ХХ ст.) / Л. В. Ткачук // Актуальные научные исследования в современном мире: ХVІІ Междунар. научн. конф., 26–27 сентября 2016 г., Переяслав-Хмельницкий // Сб. научных трудов / Переяслав-Хмельницкий, 2016. – Вып. 9 (17), ч. 4. – С. 162–169.
Series/Report no.: УДК 37.03 (477) (09);
Abstract: Стаття присвячена питанню теорії і практики педагогічного стимулювання в історії вітчизняної педагогічної думки кінця ХІХ – ХХ ст. Зазначається, що у цей час існували кардинально протилежні підходи до осмислення проблеми педагогічного стимулювання, що пояснюється природою навчальної діяльності. У статті представлені точки зору педагогів кінця ХІХ – ХХ ст., які віддавали пріоритет позитивним емоціям, які переживають учні у процесі навчання. Відзначається, що важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. Продемонстровано, що у розглядуваний період трактовки ідеї педагогічного стимулювання зберігали певну наступність, з одного боку, а з іншого, трансформувались під впливом соціально-педагогічних умов.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5894
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.