Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5905
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудла, Марія Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-29T08:25:47Z | - |
dc.date.available | 2016-11-29T08:25:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Кудла М. В. Дослідження проблеми розвитку початкової школи в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття: історіографічний та джерелознавчий аспект / М. В. Кудла // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. – Випуск 29. – С. 293-299. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5905 | - |
dc.description.abstract | Окреслено історіографію та джерельну базу дослідження проблеми розвитку початкової школи на території українських земель, які перебували в складі Російської імперії у другій половині XIX – на початку ХХ століття. На основі проведеного аналізу історіографію проблеми хронологічно розділено на дореволюційний, радянський та сучасний періоди. З’ясовано, що джерельна база дослідження включає законодавчі акти, матеріали офіційного діловодства, матеріали загальноросійської і місцевої статистики, матеріали періодичного друку, монографічну літературу, матеріали довідкового характеру та архівні джерела. У статті досліджено процеси становлення та розвитку початкової освіти з 1861 до 1917 року, дається загальна характеристика народних шкіл, підпорядкованих різним відомствам. Дослідження показало взаємозв’язок між підвищенням престижу освіти і зростанням кількості шкіл. Автор дійшов висновку, що народні школи були основними початковими закладами освіти у другій половині ХІХ – початку ХХ ст. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 372(477)(09)+930.2(477); | - |
dc.subject | народний учитель, земські, міністерські, церковнопарафіяльні, міські, громадські школи, школи грамотності | uk |
dc.title | ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ ТА ДЖЕРЕЛОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kudla_Kherson.pdf | 547,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.