Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5905
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудла, Марія Валеріївна-
dc.date.accessioned2016-11-29T08:25:47Z-
dc.date.available2016-11-29T08:25:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКудла М. В. Дослідження проблеми розвитку початкової школи в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття: історіографічний та джерелознавчий аспект / М. В. Кудла // Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. – Випуск 29. – С. 293-299.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5905-
dc.description.abstractОкреслено історіографію та джерельну базу дослідження проблеми розвитку початкової школи на території українських земель, які перебували в складі Російської імперії у другій половині XIX – на початку ХХ століття. На основі проведеного аналізу історіографію проблеми хронологічно розділено на дореволюційний, радянський та сучасний періоди. З’ясовано, що джерельна база дослідження включає законодавчі акти, матеріали офіційного діловодства, матеріали загальноросійської і місцевої статистики, матеріали періодичного друку, монографічну літературу, матеріали довідкового характеру та архівні джерела. У статті досліджено процеси становлення та розвитку початкової освіти з 1861 до 1917 року, дається загальна характеристика народних шкіл, підпорядкованих різним відомствам. Дослідження показало взаємозв’язок між підвищенням престижу освіти і зростанням кількості шкіл. Автор дійшов висновку, що народні школи були основними початковими закладами освіти у другій половині ХІХ – початку ХХ ст.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХерсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372(477)(09)+930.2(477);-
dc.subjectнародний учитель, земські, міністерські, церковнопарафіяльні, міські, громадські школи, школи грамотностіuk
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ ТА ДЖЕРЕЛОЗНАВЧИЙ АСПЕКТuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kudla_Kherson.pdf547,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.