Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5924
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Віта Валеріївна-
dc.date.accessioned2016-11-29T11:15:18Z-
dc.date.available2016-11-29T11:15:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5924-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання підготовки учителів іноземних мов у 60-х рр. ХХ століття. На основі аналізу історико-педагогічної літератури, постанов уряду обгрунтовано основні тенденції розвитку професійної підготовки учителів іноземних мов: ослаблення ідеологізації змісту педагогічної освіти; удосконалення якості підготовки майбутніх учителів за рахунок збільшення кількості годин на вивчення фахових дисциплін та їхнє розширення; вивчення іноземної мови з об’єднанням усіх аспектів в один предмет; вдосконалення навчальних планів, програм і підручників для педагогічних вузів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134.811 (07);-
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителяuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectнавчальні плани-
dc.titleТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ (60-ті рр. ХХ століття)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tendencii_rozv_prof_pidgotovki.pdf154,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.