Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5925
Title: | Полікультурне виховання молодших школярів у навчально-виховному процесі школи |
Authors: | Бойченко, Валентина Василівна |
Keywords: | активні форми і методи, виховна робота, молодші школярі, полікультурне виховання, структура, технологія. |
Issue Date: | Sep-2006 |
Citation: | Бойченко В.В. Полікультурне виховання молодших школярів у навчально-виховному процесі школи. – Рукопис. |
Series/Report no.: | ;УДК 373,31:371,4:008 |
Abstract: | АНОТАЦІЯ Бойченко В.В. Полікультурне виховання молодших школярів у навчально-виховному процесі школи. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія та методика виховання. – Херсонський державний університет, Херсон, 2006. У дисертації розглядається актуальна проблема полікультурного виховання дітей молодшого шкільного віку. Визначено сутність цього феномена, основні форми і засоби залучення учнів до полікультурного середовища з метою виховання в них відповідних знань, умінь і навичок. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в практиці початкових шкіл Черкаського регіону, визначено критерії полікультурної вихованості, які стали підґрунтям для розподілу молодших школярів на типологічні групи, кожна з яких відповідала певному рівню її сформованості: високому, середньому, низькому. Визначено та експериментально перевірено педагогічні умови підвищення ефективності полікультурного виховання учнів початкових класів. Розроблено структуру полікультурної вихованості учнів початкових класів, зміст, форми, методи і технологію її реалізації. Ключові слова: активні форми і методи, виховна робота, молодші школярі, полікультурне виховання, структура, технологія. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5925 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат_Бойченко В.В. .pdf | 855,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.