Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5926
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грітченко, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-29T11:16:58Z | - |
dc.date.available | 2016-11-29T11:16:58Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Грітченко І.А. Особливості та переваги вивчення другої іноземної мови у школі / І.А. Грітченко // Мова, освіта, культура: античні цінності – сучасне застосування : матеріали Міжнародного дискусійного форуму (19-20 травня 2016 року, м. Умань). – Умань, 2016. – С.127–128 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5926 | - |
dc.description.abstract | У тезах зазначено, що оволодіння другою іноземною мовою має свою специфіку, яку необхідно враховувати при організації процесу навчання. Вивчення другої іноземної мови сприяє покращенню пам’яті, розширенню світогляду, ознайомленню з іншою культурою. Проте, при її вивченні слід враховувати і ряд особливостей (інтерференція, позитивне перенесення, вік учня, рівень володіння першою іноземною мовою тощо). У подальших розвідках необхідно звернутися до питання уточнення переваг навчання другої іноземної мови. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | нтерференція | uk |
dc.subject | позитивне перенесення | uk |
dc.subject | вік учня | uk |
dc.subject | рівень володіння мовою | uk |
dc.subject | інтенсифікація навчання | uk |
dc.title | Особливості та переваги вивчення другої іноземної мови у школі | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezy_Uman.pdf | 314,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.