Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2016-11-29T14:19:05Z-
dc.date.available2016-11-29T14:19:05Z-
dc.date.issued2016-06-21-
dc.identifier.citationВідомо, що професійна адаптація є одним з найбільш важливих етапів професійного становлення особистості, від характеру, результатів та термінів якого багато в чому залежать ефективність всієї подальшої діяльності молодих викладачів, зростання їх професійної майстерності і, відповідно, якість навчально-виховного процесу ВНЗ в цілому.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5941-
dc.description.abstractЯк зазначається в сучасному словнику з педагогіки Є.Рапацевича, «адаптація» походить від латинського слова асіарк) (пристосовую) і означає пристосування органу, організму, особистості чи групи зовнішніх умов, що змінилися. Розрізняють такі види адаптації: фізіологічну (пристосування аналізаторів як зміна їх чуттєвості), соціально-психологічну (включення суб’єкта в нову групу), професійну (включення в нові умови діяльності) [3]. Науково-методологічні основи процесу адаптації досліджені в фундаментальних працях вітчизняних психологів О. Абдулліної, К. Абульханової-Славської, Б. Ананьева, Є. Климова, Н. Левітоваuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectсоціальне середовищеuk
dc.subjectорганізмuk
dc.titleПРОБЛЕМА АДАПТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМА_АДАПТАЦII_ОСОБИСТОСТI_ДО_ПРОФЕСIЙНОI_ДIЯЛ_НОСТI.pdf98,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.