Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5942
Title: ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Мазур, Ольга Юріївна
Keywords: середовище
Мотиваційний
Орієнтаційний
Пізнавально-оперативний
Емоційно-вольовий
Психофізіологічний
Issue Date: 15-May-2016
Citation: У зв’язку з новими вимогами, які висуває сучасне суспільство до особистості учителя, гостро постає проблема підготовки майбутніх учителів у ВНЗ та їх адаптації до професійної діяльності. У наукових працях із зазначеної проблеми адаптація розглядається як компонент навчального процесу і передумова ефективної професійної діяльності. Загалом ця проблема знайшла відображення у багатьох дослідженнях вчених, але й досі залишаються недостатньо розробленими питання щодо чинників та умов, які впливають на цей процес, і показників, які свідчать про його результати
Abstract: Актуальність теми нашого дослідження полягає в тому, що ми ставимо завдання визначення сукупності чинників, які сприяють досягненню повної та стійкої адаптованості майбутніх учителів, зокрема, й майбутніх учителів іноземних мов, а також тих передумов, які перешкоджають або утруднюють цей процес. Польський учений К. Дурай-І Іоникоии ннижаг, що професійна готовність студентів є складним структурним утворенням, ядро якою становить позитивне ставлення до професії педагоги, наявність професійно значущих якостей особистості, певна структурність профссійно-псдшогічних знань, умінь і навичок. Змістом готовності дослідниця вважає єдність прагнень активно, творчо й самостійно виконувати професійні завдання, почуття відповідальності за свою поведінку як педагога та настанови на повне використання з початком практичної роботи якостей, знань, умінь.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5942
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
психологiчнi_особливостi_розвитку.pdf121,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.