Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5988
Назва: Етапи розвитку теорії і практики управління вищими навчальними закладами України (ХІХ - початок ХХ століття)
Автори: Кірдан, Олена Леонідівна
Ключові слова: теорія і практика управління вищими навчальними закладами, етапи, особливості, тенденції, нормативно-законодавча база управління, державне управління, внутрішнє управління, статут, реформа.
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Науково обґрунтовано процес розвитку теорії і практики управління вищими навчальними закладами України ХІХ – початку ХХ століття, виділено його основні етапи. Виявлено особливості та тенденції розвитку теорії і практики управління вищими навчальними закладами відповідно до виділених етапів. Визначено зміни у теорії і практиці управління вищими навчальними закладами України досліджуваного історичного періоду. Проаналізовано нормативно-законодавчу базу, яка регулювала управління вищими навчальними закладами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5988
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Etap_rosv.pdf261,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.