Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5997
Назва: Наступність дошкільної та початкової шкільної освіти як педагогічна проблема
Автори: Коберник, Галина Іванівна
Ключові слова: наступність
дошкільний заклад
початкова школа
вихователь
учитель
навчально виховний процес
поняття багатогране
змістовий
забезпечення профілактіки
життєві труднощі
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК;372.3+372.4
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розв'язання існуючих пртиріч між дошкільним і початковим шкільними освітніми етапами.Автор запропонувала ефективні організаційно-методичні основи наступності між ланками дошкільної та початкової освіти та місце ВНЗ у підготовці вчителя,вдосконалити шляхи вирішення проблеми,яка розглядається в статті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5997
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коберники.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.