Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5997
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-01T09:47:21Z | - |
dc.date.available | 2016-12-01T09:47:21Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5997 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розв'язання існуючих пртиріч між дошкільним і початковим шкільними освітніми етапами.Автор запропонувала ефективні організаційно-методичні основи наступності між ланками дошкільної та початкової освіти та місце ВНЗ у підготовці вчителя,вдосконалити шляхи вирішення проблеми,яка розглядається в статті. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;372.3+372.4 | - |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | дошкільний заклад | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | вихователь | uk |
dc.subject | учитель | uk |
dc.subject | навчально виховний процес | uk |
dc.subject | поняття багатогране | uk |
dc.subject | змістовий | uk |
dc.subject | забезпечення профілактіки | uk |
dc.subject | життєві труднощі | uk |
dc.title | Наступність дошкільної та початкової шкільної освіти як педагогічна проблема | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
коберники.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.