Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2016-12-01T09:47:21Z-
dc.date.available2016-12-01T09:47:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5997-
dc.description.abstractСтаття присвячена розв'язання існуючих пртиріч між дошкільним і початковим шкільними освітніми етапами.Автор запропонувала ефективні організаційно-методичні основи наступності між ланками дошкільної та початкової освіти та місце ВНЗ у підготовці вчителя,вдосконалити шляхи вирішення проблеми,яка розглядається в статті.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;372.3+372.4-
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectдошкільний закладuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectвиховательuk
dc.subjectучительuk
dc.subjectнавчально виховний процесuk
dc.subjectпоняття багатогранеuk
dc.subjectзмістовийuk
dc.subjectзабезпечення профілактікиuk
dc.subjectжиттєві труднощіuk
dc.titleНаступність дошкільної та початкової шкільної освіти як педагогічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коберники.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.