Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6009
Назва: ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ ЯК СТРАТЕГІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (ДОСВІД КАНАДИ)
Автори: Свиридюк, Ольга Володимирівна
Ключові слова: полікультурність
інноваційний розвиток
культурний плюралізм
різноманіття
етнокультурність
ідентичність
міжкультурність
інтеграція
Дата публікації: 2015
Видавництво: СумДПУ імені А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: • Свиридюк О.В. Полікультурність як стратегія інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти в Україні / О.В. Свиридюк // Педагогічні науки: збірник наукових праць Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2015. С. 153-162
Серія/номер: УДК;378.03(71+477.46)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається полікультурність як стратегія інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти в Україні. Метою статті є аналіз та порівняння полікультурного компоненту навчальних планів з підготовки вчителів в Україні та Канаді. Методологія дослідження передбачала використання теоретичних і практичних дослідницьких методів. Розглянуто сутність поняття полікультурності. Здійснено компаративний аналіз полікультурного компоненту в навчальних програмах підготовки вчителів у вищих навчальних закладах України та Канади. Зроблено висновок про необхідність активного використання накопиченого світовою педагогічною практикою потенціалу для вирішення проблем українського полікультурного суспільства. Серед перспектив подальших наукових розвідок визначено питання загальної характеристики полікультурного виховання в сучасній шкільній освіті України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6009
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
polikulturnist.pdf541,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.