Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6012
Title: ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ
Authors: Мазур, Ольга Юріївна
Keywords: Актуальність
адаптація
психологія
навчання
Issue Date: 15-Apr-2016
Publisher: Одеса: ГО "Південна фундація педагогіки",2016.- 136 с.
Citation: Ефективність і якість навчання студентів у вищій школі оцінюється все більш комплексно і цілісно. Сьогодні в якості критеріїв якості професійно-педагогічної підготовки, поряд із знаннями і вміннями, виступають професійні якості особистості, риси характеру, здатність самостійно і творчо добувати і застосовувати знання. Це обумовлює те, що освітній процес в педагогічному вузі має бути спрямований не тільки на розвиток когнітивної сфери студентів, а й розвивати їх пізнавальну активність, самостійність, сприяти оволодінню методами самоосвіти, формування та вдосконалення особистісних якостей, необхідних для успішного здійснення професійно-педагогічної діяльності
Series/Report no.: ББК 74+88я43 УДК [37.01+159.9](477+100)(063 П24);
Abstract: Актуальність проблеми адаптації студентів до навчально-професійної діяльності зумовлена тим, що в період навчання у вузі закладаються основи професіоналізму, формується потреба і готовність до безперервної самоосвіти в умовах, що змінюються. У зв’язку з цим особливо важливо, щоб студенти, які активно включалися в процес оволодіння знаннями і способами їх освоєння з початкових етапів навчання, усвідомлювали, що результати навчально- професійної діяльності стають справжнім надбанням особистості
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6012
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ Мазур О.Ю.pdf209,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.