Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Віта Валеріївна-
dc.date.accessioned2016-12-03T14:19:16Z-
dc.date.available2016-12-03T14:19:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6062-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані нормативні документи кінця 90-х рр. ХХ століття, які сприяли становленню іншомовної освіти, зокрема підготовці майбутніх учителів іноземних мов; визначені наступні тенденції розвитку іншомовної освіти у означений період: структурно-функціональна перебудова вищої школи, що дозволила адаптувати систему вищої освіти, її гуманітарну складову до нових умов суспільного і політичного життя, законодавче оформлення переходу вітчизняної вищої школи від унітарності до варіативності, обґрунтування нових орієнтирів у визначенні цільового компонента іншомовної освіти, запровадження нових двопрофільних спеціальностей на факультетах іноземних мов. Доведено, що на початку 90-х рр. ХХ ст. у вітчизняній іншомовній освіті почала формуватися сучасна концепція професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811 (07) (477) "198";-
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectгуманізаціяuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів-
dc.subjectвищі педагогічні навчальні заклади-
dc.subjectуніверситетська освіта-
dc.titleСТАНОВЛЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЧНИХ ЗМІН (90-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stanovlenya_inshomovnoi_osvity.pdf176,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.