Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6064
Назва: ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В СИСТЕМІ СТУПЕНЕВОЇ ОСВІТИ У 90-х РР. ХХ СТОЛІТТЯ
Автори: Безлюдна, Віта Валеріївна
Ключові слова: Ступенева освіта
спеціаліст, магістр, професійна підготовка.
вчитель іноземної мови
бакалавр
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК [371.134:811(07)] "198 ";
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється питання професійного становлення майбутніх учителів іноземних мов у контексті розвитку ступеневої освіти. З‘ясовано, що починаючи з 90-х рр. ХХ ст. ступенева підготовка майбутніх учителів іноземних мов реалізовується через профорієнтаційно-пропедевтичну підготовку, підготовку фахівців зі спеціальності «Педагогіка і методика середньої освіти: іноземна мова» за кваліфікаційними рівнями: 6010100 – бакалавр; 7010103 – спеціаліст; 8010103 – магістр та післядипломну професійну освіту і здійснюється відповідно до державних стандартів педагогічної освіти за такими формами навчання: денна (стаціонарна); заочна (дистанційна)/вечірня; екстернат.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6064
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prof_stanovlenya_maibuthih_uchiteliv.pdf165,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.