Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-10-28T07:14:38Z-
dc.date.available2013-10-28T07:14:38Z-
dc.date.issued2009-12-01-
dc.identifier.issn2077-2289-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/606-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано категорійний апарат стосовно суб'єктів корекційної педагогіки, з'ясовано можливості впливу образотворчої діяльності дітей з особливостями розвитку на їхню психіку, визначено функції образотворчого мистецтва у вихованні особливих дітей, уточнено мету і завдання виховної роботи на заняттях з образотворчого мистецтва з особливими дітьми, окреслено етапність взаємодії педагога з дитиною в процесі виховання засобами образотворчого мистецтва.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України/ За ред. С.Д. Максименка. Т. ХІ, част. 6. - К., 2009. - 130-138uk
dc.relation.ispartofseriesББК 88я43 П 78;-
dc.subjectдіти “групи ризику”, соціалізація, виховання, корекція, молодші школярі, особливі діти, образотворче мистецтво.uk
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ВИХОВНІ ТА КОРЕКЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В РОБОТІ З ДІТЬМИ “ГРУПИ РИЗИКУ”uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціально-виховні.pdf190,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.