Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомісаренко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-12-03T21:28:53Z-
dc.date.available2016-12-03T21:28:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation1. Комісаренко Т.М. Перспективи розвитку жіночої освіти у ХХІ столітті / Т.М. Комісаренко // Педагогічна компаративістика – 2016: освітні реформи та інновації у глобалізованому світі: матеріали науково-практичного семінару / За заг. ред. О.І. Локшиної. – К.: Педагогічна думка, 2016. – С. 48-50.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6074-
dc.description.abstractРозвиток суспільства, його стабільність або дефініції тісно пов’язані з розвитком особистості взагалі і особистостей жінки та чоловіка зокрема. Стратегія розвитку ХХІ століття спрямована на утвердження основ гендерної рівноваги, гендерної демократії, статевої збалансованості в суспільстві. Без демократичного розвитку особистості як чоловіка, так і жінки неможлива демократизація всіх сфер світобачення. Система волевиявлення обох статей – чоловіків і жінок як рівних у правах та можливостях, що закріплені законодавчо й забезпечені реально у політико-правових принципах, діях, розбудові громадських і державних структур з урахуванням гендерних інтересів має стати основою функціонування суспільства в третьому тисячоліттіuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН Україниuk
dc.subjectжіноча освітаuk
dc.subjectгендерна рівністьuk
dc.titleПерспективи розвитку жіночої освіти у ХХІ століттіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_PC_2016.pdf242,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.