Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2016-12-03T21:39:21Z-
dc.date.available2016-12-03T21:39:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6075-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості навчання іноземної мови в межах комунікативно-діяльнісного підходу. Проаналізовано основні параметри комунікативного спілкування, що відображаються в комунікативній поведінці викладача, активній поведінці студента, в темах для обговорення, ситуаціях спілкування, використанні мовленнєвих засобів. Представлено системний характер поєднання різних навчально-методичних компонентів на певних етапах навчання, для певних рівнів і конкретних завдань, з відповідною структурою та наповненням вправ і методичних прийомів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectКомунікативно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectкомунікативністьuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectситуативністьuk
dc.titleОсобливості навчання іноземної мови в межах комунікативно-діяльнісного підходуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inozemna mova v mezhah komunikatyvno-diyalnisnogo pidhodu.pdf158,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.