Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2013-10-28T09:31:20Z-
dc.date.available2013-10-28T09:31:20Z-
dc.date.issued2013-04-12-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/608-
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема підвищення фахової компетентності педагога засобами самоосвіти. Аналізуються різноманітні підходи до трактувань даного поняття та умови формування потреби майбутнього вчителя у професійній самоосвіті.uk
dc.publisherПП Видавничий центр Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378(063)-
dc.subjectСамоосвітаuk
dc.subjectКомпетентністьuk
dc.subjectПрофесійна діяльністьuk
dc.titleСамоосвіта як засіб формування фахової компетентноств майбутніх педагогівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гагарін М. Самоосвіта як засіб формування фахової компетенції.pdf97,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.