Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-12-04T13:21:16Z-
dc.date.available2016-12-04T13:21:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6109-
dc.description.abstractУ сучасних умовах важливого значення набуває мотивація як важливий компонент підготовки майбутніх учителів іноземної мови у дистанційному просторі. Від мотивації студента до навчання у дистанційному просторі залежить його успішність, об’єм та якість знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя і передати це бажання учням. Важливими стимулами та мотивами, які мають вплив на студентів у дистанційному навчанні, можуть бути якісні послуги дистанційної освіти, залучення найкращого професорсько-викладацького колективу і використання найсучасніших навчально-методичних матеріалів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectмотивація-
dc.subjectіноземна мова-
dc.titleМОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ДИСТАНЦІЙНОМУ ПРОСТОРІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DERKACH_tezy Харкыв.pdf44,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.