Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6110
Title: Роль інтерактивних технологій в реалізації особистісно-орієнтованого підходу
Authors: Деркач, Світлана Петрівна
Keywords: інтерактивні технології
активне навчання
Issue Date: 2016
Citation: Деркач С.П. Роль інтерактивних технологій в реалізації особистісно-орієнтованого підходу / С.П. Деркач // Матеріали міжнародного дискусійного форуму «МОВА, ОСВІТА, КУЛЬТУРА: АНТИЧНІ ЦІННОСТІ – СУЧАСНЕ ЗАСТОСУВАННЯ». - Умань. – 2016.
Abstract: У сучасних умовах важливого значення набуває мотивація як важливий компонент підготовки майбутніх учителів іноземної мови у дистанційному просторі. Від мотивації студента до навчання у дистанційному просторі залежить його успішність, об’єм та якість знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя і передати це бажання учням. Важливими стимулами та мотивами, які мають вплив на студентів у дистанційному навчанні, можуть бути якісні послуги дистанційної освіти, залучення найкращого професорсько-викладацького колективу і використання найсучасніших навчально-методичних матеріалів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6110
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Деркач СП. Інтерактивні технології.pdf418,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.