Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6110
Title: | Роль інтерактивних технологій в реалізації особистісно-орієнтованого підходу |
Authors: | Деркач, Світлана Петрівна |
Keywords: | інтерактивні технології активне навчання |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Деркач С.П. Роль інтерактивних технологій в реалізації особистісно-орієнтованого підходу / С.П. Деркач // Матеріали міжнародного дискусійного форуму «МОВА, ОСВІТА, КУЛЬТУРА: АНТИЧНІ ЦІННОСТІ – СУЧАСНЕ ЗАСТОСУВАННЯ». - Умань. – 2016. |
Abstract: | У сучасних умовах важливого значення набуває мотивація як важливий компонент підготовки майбутніх учителів іноземної мови у дистанційному просторі. Від мотивації студента до навчання у дистанційному просторі залежить його успішність, об’єм та якість знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя і передати це бажання учням. Важливими стимулами та мотивами, які мають вплив на студентів у дистанційному навчанні, можуть бути якісні послуги дистанційної освіти, залучення найкращого професорсько-викладацького колективу і використання найсучасніших навчально-методичних матеріалів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6110 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Деркач СП. Інтерактивні технології.pdf | 418,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.