Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6110
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркач, Світлана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-04T13:26:43Z | - |
dc.date.available | 2016-12-04T13:26:43Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Деркач С.П. Роль інтерактивних технологій в реалізації особистісно-орієнтованого підходу / С.П. Деркач // Матеріали міжнародного дискусійного форуму «МОВА, ОСВІТА, КУЛЬТУРА: АНТИЧНІ ЦІННОСТІ – СУЧАСНЕ ЗАСТОСУВАННЯ». - Умань. – 2016. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6110 | - |
dc.description.abstract | У сучасних умовах важливого значення набуває мотивація як важливий компонент підготовки майбутніх учителів іноземної мови у дистанційному просторі. Від мотивації студента до навчання у дистанційному просторі залежить його успішність, об’єм та якість знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя і передати це бажання учням. Важливими стимулами та мотивами, які мають вплив на студентів у дистанційному навчанні, можуть бути якісні послуги дистанційної освіти, залучення найкращого професорсько-викладацького колективу і використання найсучасніших навчально-методичних матеріалів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | активне навчання | - |
dc.title | Роль інтерактивних технологій в реалізації особистісно-орієнтованого підходу | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Деркач СП. Інтерактивні технології.pdf | 418,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.