Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-12-04T13:26:43Z-
dc.date.available2016-12-04T13:26:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДеркач С.П. Роль інтерактивних технологій в реалізації особистісно-орієнтованого підходу / С.П. Деркач // Матеріали міжнародного дискусійного форуму «МОВА, ОСВІТА, КУЛЬТУРА: АНТИЧНІ ЦІННОСТІ – СУЧАСНЕ ЗАСТОСУВАННЯ». - Умань. – 2016.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6110-
dc.description.abstractУ сучасних умовах важливого значення набуває мотивація як важливий компонент підготовки майбутніх учителів іноземної мови у дистанційному просторі. Від мотивації студента до навчання у дистанційному просторі залежить його успішність, об’єм та якість знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя і передати це бажання учням. Важливими стимулами та мотивами, які мають вплив на студентів у дистанційному навчанні, можуть бути якісні послуги дистанційної освіти, залучення найкращого професорсько-викладацького колективу і використання найсучасніших навчально-методичних матеріалів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectактивне навчання-
dc.titleРоль інтерактивних технологій в реалізації особистісно-орієнтованого підходуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деркач СП. Інтерактивні технології.pdf418,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.