Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалдинюк, Дмитро Іванович-
dc.contributor.authorБалдинюк, Олена Дмитрівна-
dc.date.accessioned2016-12-04T17:04:32Z-
dc.date.available2016-12-04T17:04:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБалдинюк Д., Балдинюк О. Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра / Дмитро Балдинюк, Олена Балдинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Випуск 55. – С. 55 – 62.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6141-
dc.description.abstractОсновна ідея статті полягає у тому, що в системі педагогічних заходів, спрямованих на формування комунікативного досвіду молодшого школяра, свою особливу «нішу» може і повинно зайняти мистецтво, осягнення якого дитиною має розглядатися як особливий вид спілкування – художня комунікація, що ґрунтується на соціально-комунікативній, суб’єкт-суб’єктній природі мистецтва, діалогізмі художньо-естетичного пізнання.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомунікативний досвідuk
dc.subjectхудожня комунікаціяuk
dc.subjectрізновиди мистецтваuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.titleРізновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяраuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Riznovydy_mystetstva_yak_zasib_formuvannia_komunikatyvnoho_dosvidu_molodshoho_shkoliara.pdf361,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.