Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6147
Назва: | Міждисциплінарне навчання: європейська практика |
Автори: | Шульга, Наталія Володимирівна |
Ключові слова: | міждисциплінарне навчання |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Умань |
Бібліографічний опис: | Шульга Н. Міждисциплінарне навчання: європейська практика⁄⁄ Матеріали Міжнародного дискусійного форуму «Мова. Освіта. Культура: античні цінності – сучасне застосування» (19-20 травня 2016 р). – Умань: УДПУ ім.. П. Тичини, 2016. - С. 319-322 |
Короткий огляд (реферат): | Міждисциплінарність є пріоритетом освітньої політики багатьох європейських країн. Як справедливо зазначає К. Чьорчмен, будь-яка дисципліна експериментально налаштована як інтелектуальна гіпотеза навчання, однак проблема полягає у тому, що вона розпочинається як гіпотеза, стає переконанням, а потім сама себе розглядає як основу всього навчання [1, c.47]. І тепер можемо спостерігати виникнення нових субдисциплін, подібних до нових курсів британських університетів, таких як «Жіночі студії», «Дослідження навколишнього середовища» або «Мультикультуралізм». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6147 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mizhdy`scy`plinarne navchannya yevropejs`ka prakty`ka.pdf | 102,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.