Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-12-04T19:24:04Z-
dc.date.available2016-12-04T19:24:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationУДК 373 ББК 74.1uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6157-
dc.description.abstractВпровадження оздоровчої парадигми в систему дошкільної освіти, як вагомого чинника у сучасному розвитку дитини є темою нашого дослідження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницькийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373;-
dc.subjectЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ, діти дошкільного віку, дошкільний навчальний закладuk
dc.titleЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZDOROV'YaZBEREZhUVAL`NI_TEXNOLOGIYi_V_ROBOTI_Z_DIT`MY_ DOShKIL`NOGO_VIKU.pdf261,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.