Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідгаєцька (Овсяннікова), Анна Віталіївна-
dc.date.accessioned2016-12-04T19:59:14Z-
dc.date.available2016-12-04T19:59:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6163-
dc.description.abstractЕфективною формою підготовки лідерів визнається система виховання на засадах студентського самоврядування. У педагогічній літературі під самоврядуванням розуміють результат цілеспрямованих педагогічних зусиль для розвитку колективу, який сприяє формуванню громадянської позиції своїх членів шляхом залучення їх до управління справами навчального закладу та створення працездатних органів самоорганізації, наділених реальними правами й обов’язками [5]. Таким чином, перед вищими навчальними закладами України стоїть завдання активізації зусиль задля розвитку студентського самоврядування. Лідери студентського самоврядування повинні бути готові забезпечити діяльність органів студентського самоврядування та спрямувати її на вдосконалення навчального процесу, підвищення його якості, забезпечення виховання духовності та культури студентів, зростання у студентської молоді соціальної активності .uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвзаємозв’язок між психологічним феноменом лідерства та студентським самоврядуванням як педагогічною формою вихованняuk
dc.subjectтеоретично обґрунтувати явище студентського самоврядування як педагогічну умову виховання лідерських якостей-
dc.titleСТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підгаєцька_ наш збірник.pdf132,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.