Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6193
Title: | МОВА ТВОРІВ В. ВИННИЧЕНКА ЯК ДЖЕРЕЛО ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ ШКОЛЯРІВ |
Authors: | Поліщук, Леся Борисівна |
Keywords: | Авторська мова авторський виклад сучасноа лексикологія лексичний склад лексема лексико-семантична група семантика речення лексичне сполучення |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Поліщук Л. Б. Мова творів В. Винниченка як джерело збагачення словникового запасу школярів / Л. Б. Поліщук // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Слов’янська філологія: історія, сьогодення, перспективи»: статті, тези / відповідальна за випуск Г. В. Осіпчук. – Умань: ВПЦ : «Візаві», 2016. – С. 152-160. |
Series/Report no.: | УДК 811.161.2’282.2(477.43/44)(043.3); |
Abstract: | Авторська мова Володимира Винниченка майстерно становить для дослідників мови винятковий художній інтерес. Письменник використовує найрізноманітніші інтонаційні синтаксичні засоби, щоб надати мові потрібної тональної емоційності: тут і різні стилістичні прийоми, і майстерність „сплетіння" синтаксичних форм розмовно-народної, книжної та пісенної мови, і певні інтонаційні засоби. Для авторської мови характерним є його активне втручання в зображення ним подій. З цієї причини досить часто ми зустрічаємось з такою будовою окремих абзаців: спочатку йде об᾽єктивний авторський виклад, а потім він замикає судження з цього приводу самого автора, часто у вигляді своєрідних афоризмів. Авторські висновки становлять собою за змістом ніби життєву мудрість, взяту автором з народних прислів᾽їв, або ж свої роздуми виведені ним з життєвого досвіду. Всі такі авторські відступи особливо зближують автора з читачем. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6193 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stata vinnschenko.pdf | 284,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.